Forum www.selurarpgpvp.fora.pl Strona Główna
Autor Wiadomość
<    Błędy, propozycje, skargi oraz problemy   ~   Błędy&propozycje by Szynio.
Szynio
PostWysłany: Nie 10:58, 18 Paź 2009 



Dołączył: 17 Paź 2009
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


Witam, zamieszczę tutaj kilka moich propozycji, które mam nadzieję zmienią OTS na lepsze. A mianowicie:
*W mieście brak jest kępek trawy i kamyczków - może to i nie błąd ale lepiej się gra na urozmaiconej mapce.
*W prawo od depo, w mieście karmia na jednym sqm wody da się wrzucać itemki i one tam zostają (nie zatapiają się w wodzie).
*Karmia House XIV jest to domek ze ścian bambusowych, całkowice psujący klimat i nie pasujący do otoczenia.
* Trainery całkowicie zawiodły moje oczekiwania. Są monotonne, nie pasują do klimatu miasta. (Dodam, że trainery są bardzo duże co jest "+".)
*W Temple powinien być widoczny sqm, w którym pojawiamy się po śmierci lub pierwszym zalogowaniu. Chodzi mi tutaj o to, że np.: cała podłoga jest czarna, a jeden sqm, w którym się pojawiamy jest biały.
*Na tabliczkach, przy dźwigniach, u których kupuje się potiony powinna być informacja o cenie bp potionów.
*Sama dźwignia jednak, sprzedaje nam potiony tylko 'w jedną strone', to znaczy, że jeżęli klikniemy dwa razy na dźwignie będziemy mieli jeden bp potionów, nie dwa.
*Przy niektórych domkach, drzwi są zbugowane, tzn. nie piszę nazwy domku, kto jest ownerem, a każdy je może otwierać. Przykładem takiego domku jest ten, na północ przylegający do depo.
*Dodam, że prawie wszystkie drogi w mieście karmia są proste co nie wygląda za ciekawie podczas gry. W niektórych miejscach dodałbym też na nich taką czarną ziemię, fajnie to wygląda.
*Dużo jest małych błędów w mapie, takich jak żle postawiony border. Przykładem może być spawn cyclopów na południe miasta karmia.
*Następnym błędem mapy jest to, że gdy wychodzimy z cave nieumarłych (miasto karmia) jesteśmy w drzewie.
*Dodałbym więcej tabliczek, mówiących jak trafić do depo czy innych sklepów. Bardzo to pomaga przy pierwszym kontakcie z mapą.

To chyba na tyle, tak wiem, że się czepiam ale chyba chcemy, żeby OTS był lepszy, prawda? Jeżeli dopatrzyliścię się jakichś błędów, z czymś się nie zgadzacie - PISZCIE!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
blazernh
PostWysłany: Nie 12:25, 18 Paź 2009 



Dołączył: 18 Paź 2009
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


Dokładnie.
Chciałbym również dodać iż pasuje zbalansować profesję. Min. RP.
Zwiększyć hity , Speary za szybko znikają.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cannabinol
PostWysłany: Nie 13:53, 18 Paź 2009 



Dołączył: 18 Paź 2009
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


Witam..
Popieram post blazernha co do siły ataku i szybkości tracenia Spearów, ijeszcze mógł byś zwiększyć siłe Sd'ków.A poza tym OTS zapowiada się Ciekawie...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)

Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Strona 1 z 1
Forum www.selurarpgpvp.fora.pl Strona Główna  ~  Błędy, propozycje, skargi oraz problemy

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu


 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach